Sto let Fotografie 1839-1939

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sto let Fotografie 1839-1939 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sto let Fotografie 1839-1939 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sto let Fotografie 1839-1939 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha redaktorky, spisovatelky, pedagožky, fotografky a znalkyně historie fotografie Lucie Moholy představuje krátký dobový výklad kulturně-historických dějin fotografie. Publikace doplněná řadou unikátních snímků a časopiseckých ilustrací popisuje vývoj fotografie od jejích počátků, kdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sto let Fotografie 1839-1939 je 333 Kč

Výběr knih vydavatele Kunsthalle Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kunsthalle Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.