Sto vrabčích kroků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sto vrabčích kroků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sto vrabčích kroků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sto vrabčích kroků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Sto vrabčích kroků; Autor: Bólya Peter; "Deníkový" román o životě bez budoucnosti. Studie zmarněného života člověka, který "neskáče jako ostatní vrabci". Mladý student medicíny se bez výraznějších ambicí protlouká nejdříve neúspěšným studiem a pak životem přes zklamání, která mu ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sto vrabčích kroků je 200 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.