Století na vlnách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Století na vlnách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Století na vlnách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Století na vlnách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Století na vlnách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Století na vlnách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Století na vlnách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Století na vlnách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román o pátrání po včerejších kořenech dnešních událostí, jež určily osudy řady Čechů i Finů ***** Ne každá láska musí mít romantickou podobu, zvlášť ne ta, kterou určují dramatické dějinné zvraty. Spletitým klubkem česko-finských vztahů se osudově táhne nit životního příběhu česko-německé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Století na vlnách je 303 Kč

Výběr knih autora Markéta Hejkalová

Zobrazit všechny knihy autora Markéta Hejkalová
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.