Rudé paprsky severního slunce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rudé paprsky severního slunce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rudé paprsky severního slunce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rudé paprsky severního slunce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rudé paprsky severního slunce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Rudé paprsky severního slunce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Česká žena Monika neví, co si dál počít se životem. Pak odjede s manželem, badatelem blíže nejmenovaného ústavu pro zkoumání totalitní minulosti, na několik měsíců do Jižní Koreje. Tam se bezhlavě zamiluje do muže, o němž ví jenom to, že v něm potkala svoji druhou polovinu. Zrovna tak dobře ví,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rudé paprsky severního slunce je 223 Kč

Výběr knih autora Markéta Hejkalová

Zobrazit všechny knihy autora Markéta Hejkalová
Výběr knih vydavatele Hejkal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hejkal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.