Storm of Olympus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Storm of Olympus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Storm of Olympus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Storm of Olympus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Storm of Olympus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The heart-pounding conclusion to the Daughter of Sparta series forces Daphne to face her past, her deepest fears, and an enemy who can defeat even the all-powerful gods of Olympus in this epic reimagining of classic Greek mythology, for fans of Circe-now in paperback!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Storm of Olympus je 331 Kč

Výběr knih autora Claire M. Andrews

Zobrazit všechny knihy autora Claire M. Andrews
Výběr knih vydavatele Little, Brown a Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown a Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.