Storytime 3 Shoemaker and his Guest - PB

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Storytime 3 Shoemaker and his Guest - PB koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Storytime 3 Shoemaker and his Guest - PB koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Storytime Readers je série známých příběhů a pohádek, které zábavnou formou procvičují četbu. Jsou rozděleny do tří stupňů pokročilosti a jsou napsány způsobem, který umožňuje vyučujícím použít je jako scénáře k dětským divadelním představením.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Storytime 3 Shoemaker and his Guest - PB je 204 Kč

Výběr knih autorů Jenny Dooley , Chris Bates

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Dooley, Chris Bates
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.