Strážci galaxie 3: Rozpad Strážců

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strážci galaxie 3: Rozpad Strážců koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážci galaxie 3: Rozpad Strážců koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážci galaxie 3: Rozpad Strážců koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Strážci galaxie 3: Rozpad Strážců koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Seznamte se s novými Strážci! Když je Star-Lord pryč a celý vesmír jde Strážcům po krku, je na čas přizvat si pomoc.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strážci galaxie 3: Rozpad Strážců je 311 Kč

Výběr knih autora Brian Michael Bendis

Zobrazit všechny knihy autora Brian Michael Bendis
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.