Strážci minulosti 2: Cirkus Maximus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strážci minulosti 2: Cirkus Maximus koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážci minulosti 2: Cirkus Maximus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážci minulosti 2: Cirkus Maximus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Krátký popis
V druhé knize příběhů strážců minulosti čeká Jakea a jeho přátele další vzrušující dobrodružství, které je zavede přímo do samého středu starověkého světa, do ulic Říma v době jeho největšího rozkvětu. Strážci minulosti jsou opět ve velkém nebezpečí. Zásoby atomia, nezbytné látky, která jim…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strážci minulosti 2: Cirkus Maximus je 305 Kč

Výběr knih autora Damian Dibben

Zobrazit všechny knihy autora Damian Dibben
Výběr knih vydavatele Egmont ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.