Střetnutí paradigmat aneb řád živé skutečnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Střetnutí paradigmat aneb řád živé skutečnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Střetnutí paradigmat aneb řád živé skutečnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Střetnutí paradigmat aneb řád živé skutečnosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Střetnutí paradigmat aneb řád živé skutečnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Střetnutí paradigmat aneb řád živé skutečnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Skutečnost není nehybné, parmenidovské jedno, není metafyzické povahy bez času a beze změny. Skutečnost je drama, tj. děj, otevřený příběh. Nelze ji proto ztotožnit se soustavou poznatků, alespoň ne s takovou, která by byla konečná, uzavřená a definitivní. Není také možné způsob, kterým byly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Střetnutí paradigmat aneb řád živé skutečnosti je 319 Kč

Výběr knih autorů Zdeněk Neubauer , Jiří Fiala

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Neubauer, Jiří Fiala
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.