Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Není skladem

Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Široký a přitom jednotící soubor textů z nichž je patrná výška a lehkost nadhledu i hloubkou a síla encyklopedických znalostí. Obsahuje knižně nevydané texty o filosofii, umění, jazyce, sémantice, metafoře, matematice, logice i o výtvarných umělcích, komunikologii i vidění a vědění. Na závěr…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výška, šířka, hloubka, čas - Vybrané meditace filosofické je 213 Kč

Výběr knih autora Jiří Fiala

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Fiala
Výběr knih vydavatele OPS

Zobrazit všechny knihy vydavatele OPS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.