Stručne a jasne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 395 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stručne a jasne koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručne a jasne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručne a jasne koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
423 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Stručnosť je istota. Dĺžka je postrach.“ Týchto šesť slov skvele vystihuje systém a stratégiu brilantnejšieho myslenia, sviežejšej komunikácie a umenia hovoriť menej, a pritom viac. Stručný a jasný komunikačný štýl vytvorili skúsení novinári s cieľom podať iba základné informácie a prezentovať…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stručne a jasne je 426 Kč

Výběr knih autora Jim VandeHei

Zobrazit všechny knihy autora Jim VandeHei
Výběr knih vydavatele Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.