Stuck

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stuck koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stuck koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem

Stuck koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Delightful chaos ensues when a young boy gets his kite stuck in a tree in this laugh-out-loud new picture book from award-winning, internationally best-selling author-illustrator Oliver Jeffers! Floyd gets his kite stuck up a tree. He throws up his shoe to shift it, but that gets stuck too. So…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stuck je 227 Kč

Výběr knih autora Oliver Jeffers

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Jeffers
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.