11/9

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 103 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

11/9 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

11/9 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

11/9 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
97 Kč
Není skladem

11/9 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
107 Kč
Není skladem

Krátký popis
MOJMÍR GRYGAR s odstupem let texty esejů doplnil komentáři, aby osvětlil méně známé okolnosti událostí, jež znamenají předěl v moderní historii Spojených států, Evropy i celého světa.Kniha 11/9 vyjadřuje aktuální kritický postoj k bezpříkladnému teroristickému zločinu vymykajícímu se všem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 11/9 je 105 Kč

Výběr knih autora Mojmír Grygar

Zobrazit všechny knihy autora Mojmír Grygar
Výběr knih vydavatele Sumbalon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sumbalon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.