# STŮJ při mně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

# STŮJ při mně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

# STŮJ při mně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

# STŮJ při mně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

# STŮJ při mně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Není skladem

# STŮJ při mně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Místo přípravou na obhajobu titulu v běhu na 800 metrů tráví Marta prázdniny u babičky, kde se učí na opravnou maturitu. Nad vodou ji drží kamarádky, bernský salašnický pes a jeho sympatický majitel. Ani tady ale neunikne vlastním pochybnostem. Co když na to prostě nemá? Co když vyjde najevo,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy # STŮJ při mně je 321 Kč

Výběr knih autora Lena Valenová

Zobrazit všechny knihy autora Lena Valenová
Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.