16-03-20

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

16-03-20 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
16-03-20 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

16-03-20 koupíte na Albatros
Albatros
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
16-03-20 koupíte na Albatros
Albatros
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

16-03-20 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

16-03-20 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: 16-03-20 - Pekárková Veronika. Eddie žije v době, kdy se lidstvu konečně podařilo zničit si matičku Zemi pod nohama. Není to tak vzdálená budoucnost, jak si možná myslíš. Ty si dnes užíváš přírodní jídlo a v zimě řádíš v kupách sněhu, ale Eddie se musí ze Země odstěhovat, aby vůbec…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 16-03-20 je 250 Kč

Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.