Stupně. Pozdní básně. Raná próza. Petr Camenzind. Souborné dílo I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stupně. Pozdní básně. Raná próza. Petr Camenzind. Souborné dílo I. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nejranější autorovy prozaické a básnické práce.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stupně. Pozdní básně. Raná próza. Petr Camenzind. Souborné dílo I. je 297 Kč

Výběr knih autora Hermann Hesse

Zobrazit všechny knihy autora Hermann Hesse
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.