Štyria kamaráti v akcii: Trinásť modrých mačiek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štyria kamaráti v akcii: Trinásť modrých mačiek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prichádza ďalší úspešne vyriešený prípad! Kto sú obete záhadného miliardára z Las Vegas? Čo vedia modré mačky? Štyria kamaráti v akcii začnú pátrať, no tajomný neznámy ich chce za každú cenu zastaviť.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štyria kamaráti v akcii: Trinásť modrých mačiek je 237 Kč

Výběr knih autora Thomas C. Brezina

Zobrazit všechny knihy autora Thomas C. Brezina
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.