Kto uniesol žriebä Faraóna?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 155 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kto uniesol žriebä Faraóna? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kto uniesol žriebä Faraóna? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kto uniesol žriebä Faraóna? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kto uniesol žriebä Faraóna? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kto uniesol žriebä Faraóna? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
Táto kniha je druhou zo série príbehov pre mládež Tajný pes Bello Bond. Traja kamaráti Bastian, Lina a Lux, ktorí bývajú v internáte Zitterbart, sú veľkí priatelia zvierat, a preto u seba prichýlia Bella Bonda, ktorého prenasledoval nebezpečný výskumník. Tento bystrý teriér ovláda množstvo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kto uniesol žriebä Faraóna? je 165 Kč

Výběr knih autora Thomas C. Brezina

Zobrazit všechny knihy autora Thomas C. Brezina
Výběr knih vydavatele Arkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.