Šuďo Klamár z Klamároviec a jeho šibalstvá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šuďo Klamár z Klamároviec a jeho šibalstvá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Šuďo Klamár z Klamároviec a jeho šibalstvá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Šuďo Klamár z Klamároviec a jeho šibalstvá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nie je rozprávka ako rozprávka. Aj svet zvierat sa riadi svojimi pravidlami. V tomto rozprávaní nevyhráva spravodlivosť nad krivdami, ale šikovnosť a lesť sú odmenené svetskou slávou. Celkom ako medzi ľuďmi... Autorka Daniela Hroncová-Faklová prerozprávala báseň jedného z najvýznamnejších…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šuďo Klamár z Klamároviec a jeho šibalstvá je 229 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Johann Wolfgang Goethe, Daniela Hroncová-Faklová
Výběr knih vydavatele Tranoscius

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tranoscius
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.