Utrpenie mladého Werthera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 388 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utrpenie mladého Werthera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
388 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Werther, mladý vzdelaný človek s dušou básnika, prichádza na vidiek a tam stretáva Lottu. Napriek tomu, že je Lotta zasnúbená, nachádza v nej spriaznenú dušu. Werther sa čoraz viac prepadá do lásky, ktorá nie je uskutočniteľná, do prudkej a neprekonateľnej vášne. Listy, ktoré píše, sú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utrpenie mladého Werthera je 344 Kč

Výběr knih autora Johann Wolfgang Goethe

Zobrazit všechny knihy autora Johann Wolfgang Goethe
Výběr knih vydavatele SnowMouse

Zobrazit všechny knihy vydavatele SnowMouse
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.