Sulwe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sulwe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sulwe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Sulwe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sulwe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Sulwe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
397 Kč
Není skladem

Krátký popis
From Academy Award-winning actress Lupita Nyong''o comes a powerful, moving picture book about colourism, self-esteem and learning that true beauty comes from within.Sulwe''s skin is the colour of midnight. She''s darker than everyone in her family, and everyone at school.All she wants is to be…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sulwe je 248 Kč

Výběr knih vydavatele Simon&Schuster Inc.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon&Schuster Inc.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.