Suma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Suma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
127 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Suma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vtipné, na zamyslenie aj znepokojujúce. Neurológ David Eagleman popustil uzdu svojej fantázie a ponúkol nám štyridsať možných pohľadov na to, ako by mohla vyzerať naša existencia po smrti. Štyridsať rôznych odpovedí na jednu otázku: Čo nás čaká po tom? Čo ak je Boh len mikrób, ktorý o našej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Suma je 136 Kč

Výběr knih autora David Eagleman

Zobrazit všechny knihy autora David Eagleman
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.