Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Není skladem

Krátký popis
U jedinců s dyslexií je velmi důležité zaměřit se na jejich celkový potenciál a podporu silných stránek. Díky takové podpoře je možné dopady diagnózy významně minimalizovat a dosáhnout zlepšení v oblasti učení i dalších oblastech každodenního fungování. ***** V poradenské praxi je však často…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Superhrdinové V TOBĚ - Podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií je 281 Kč

Výběr knih autorů Lenka Krejčová , Zuzana Hladíková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková
Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.