Problémy s chováním ve škole - jak na ně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Problémy s chováním ve škole - jak na ně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Problémy s chováním ve škole - jak na ně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Problémy s chováním ve škole - jak na ně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Problémy s chováním ve škole - jak na ně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Problémy s chováním ve škole - jak na ně je 285 Kč

Výběr knih autorů Lenka Krejčová , Václav Mertin

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Krejčová, Václav Mertin
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.