Superman Vol. 1: Supercorp

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Superman Vol. 1: Supercorp koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Superman Vol. 1: Supercorp koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Superman Vol. 1: Supercorp koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
It's the Dawn of the DCU! Superman has returned to Metropolis and his greatest enemy Lex Luthor is finally behind bars. The future of the Superman family has never been brighter! As Clark Kent settles back into his life, iconic and new enemies erupt from the shadows to strike down the Man of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Superman Vol. 1: Supercorp je 488 Kč

Výběr knih autorů Joshua Williamson , Jamal Campbell

Zobrazit všechny knihy autora Joshua Williamson, Jamal Campbell
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.