Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtyři nezastavitelní protivníci. Čtyři úžasné nové týmy. Jedno neuvěřitelné dobrodružství! Události zachycené v titulu TEMNÉ NOCI: METAL proměnily vesmír zázračným a děsivým způsobem zároveň... a uvolnily čtyři prastaré entity, které mají moc všechno zničit. Záhada. Zázrak. Moudrost. Entropie.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Liga Spravedlnosti 8: Žádná spravedlnost je 290 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Scott Snyder, James Tynion IV, Joshua Williamson
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.