Svět je složitější, než se zdá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svět je složitější, než se zdá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět je složitější, než se zdá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět je složitější, než se zdá koupíte na Albatros
Albatros
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět je složitější, než se zdá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět je složitější, než se zdá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozhovor o Blízkém východě s odborníkem, který jeho studiu zasvětil život Vysokoškolský pedagog a novinář Břetislav Tureček se Blízkému východu věnuje už přes třicet let. V rozhovoru, který s ním vedl Přemysl Houda, se dozvíte vše, co potřebujete k pochopení situace v jednom z nejvýbušnějších…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svět je složitější, než se zdá je 330 Kč

Výběr knih autora Břetislav Tureček

Zobrazit všechny knihy autora Břetislav Tureček
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.