Svět volných koní (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 068 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svět volných koní (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 068 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět volných koní (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 071 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět volných koní (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět volných koní (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět volných koní (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 222 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve čtvrté knize zamýšlené pentalogie se fotograf Tomáš Míček zaměřuje na kouzlo nespoutaných svobodných koní, kteří jsou ponecháni ve svém přirozeném prostředí. Míček se tématu koní věnuje již desítky let. Není proto divu, že je tématicky zařazuje do řady svých obrazových publikací, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svět volných koní (Defekt) je 1 207 Kč

Výběr knih autora Tomáš Míček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Míček
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.