The World of Free Horses

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The World of Free Horses koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The World of Free Horses koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The World of Free Horses koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 006 Kč
Není skladem

Krátký popis
The world of horses is a peculiar intermediate realm: on one hand, horses embody embeddedness in nature, on the other hand, horses have been strongly associated with the human world for millennia. But there has always been a remnant of wildness and naturalness, of inner fire and dynamic…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The World of Free Horses je 1 169 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Míček , Hans Torwesten

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Míček, Hans Torwesten
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.