Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový román Olgy Tokarczukové by bylo možno označit jako "morální thriller". Hlavní hrdinkou příběhu je Janina Duszejko, stavební inženýrka, která si musí vydělávat na živobytí jako učitelka angličtiny a zeměpisu na škole v Kladské kotlině, na česko-polském pomezí. V zimě pracuje také jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých je 242 Kč

Výběr knih autora Olga Tokarczuk

Zobrazit všechny knihy autora Olga Tokarczuk
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.