Pán Výrazný (slovensky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pán Výrazný (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pán Výrazný (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pán Výrazný (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Není skladem

Pán Výrazný (slovensky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pán Výrazný (slovensky) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pán Výrazný (slovensky) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pán Výrazný (slovensky) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Najnovší picture book od nositeľky Nobelovej ceny Olgy Tokarczuk ilustrovala opäť fenomenálna Joanna Concejo. Je o mužovi so zvláštnym darom. Má výnimočnú tvár, ktorá sa vám hneď vryje do pamäti. Každý ho pozná, len čo vyjde z domu, všetci sa naňho usmievajú. Je so sebou veľmi spokojný, rád si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pán Výrazný (slovensky) je 422 Kč

Výběr knih autora Olga Tokarczuk

Zobrazit všechny knihy autora Olga Tokarczuk
Výběr knih vydavatele Artforum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artforum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.