Syndrom nerozpoznání hypoglykémie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Syndrom nerozpoznání hypoglykémie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Syndrom nerozpoznání hypoglykémie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Syndrom nerozpoznání hypoglykémie; Autor: Mokáň Marián, Kvapil Milan; Podrobně a fundovaně zpracovaný přehled velmi aktuální diabetologické problematiky syndromu nerozpoznání hypoglykémie (Fenomén neuvedomenia si hypoglykémie/Syndrom nerozpoznání hypoglykémie). Vychází současně v české i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Syndrom nerozpoznání hypoglykémie je 124 Kč

Výběr knih autorů Milan Kvapil , Marián Mokáň

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kvapil, Marián Mokáň
Výběr knih vydavatele GEUM

Zobrazit všechny knihy vydavatele GEUM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.