T. G. Masaryk and the Jewish Question

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

T. G. Masaryk and the Jewish Question koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

T. G. Masaryk and the Jewish Question koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

T. G. Masaryk and the Jewish Question koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

T. G. Masaryk and the Jewish Question koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Krátký popis
Anglický překlad úspěšného titulu prvního polistopadového velvyslance v Izraeli M. Pojara je výsledkem celoživotního zájmu autora o nelehké a dlouhodobě tabuizované téma. Již od samizdatového sborníku "TGM a naše současnost" patří český antisemitismus v širokém kontextu znovu ke zkoumaným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy T. G. Masaryk and the Jewish Question je 305 Kč

Výběr knih autora Miloš Pojar

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Pojar
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.