Golem v náboženství, vědě a umění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 81 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Golem v náboženství, vědě a umění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Golem v náboženství, vědě a umění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Golem v náboženství, vědě a umění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Golem v náboženství, vědě a umění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Golem v náboženství, vědě a umění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Česko-španělský sborník Golem v náboženství, vědě a umění obsahuje sérii deseti příspěvků renomovaných českých a argentinských autorů, vycházejících ze semináře, který proběhl pod stejným jménem jako součást projektu Golem 2002 – 5763 ve Vzdělávacím a kulturním centru Židovského muzea 9. října…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Golem v náboženství, vědě a umění je 83 Kč

Výběr knih autora Miloš Pojar

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Pojar
Výběr knih vydavatele Židovské muzeum v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Židovské muzeum v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.