Ta naše postmoderna česká…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ta naše postmoderna česká… koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ta naše postmoderna česká… koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ta naše postmoderna česká… koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ta naše postmoderna česká… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ta naše postmoderna česká… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha předního českého literárního historika a kritika Vladimíra Novotného (1946) představuje na cca 200 stranách výbor z autorových textů (doslovy a kritiky) k dosud knižně takřka reflektovanému tématu česká literatura 2000–2005. Formou „kritické vizitky“ se autor vyjadřuje k aktuální slovesné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ta naše postmoderna česká… je 168 Kč

Výběr knih autora Vladimír Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Novotný
Výběr knih vydavatele Protis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Protis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.