Bohumil Polan - sborník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bohumil Polan - sborník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohumil Polan - sborník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohumil Polan - sborník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohumil Polan - sborník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Není skladem

Krátký popis
B. Polan (1887-1971) byl výraznou osobností kulturní Plzně, kde pracoval jako ředitel městské knihovny. Vynikl v oblasti literární, výtvarné a divadelní kritiky. Sborník vychází ke 120. výročí Polanova narození, zahrnuje odborné stati, osobní vzpomínky a je doplněn přílohami a bibliografickými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bohumil Polan - sborník je 198 Kč

Výběr knih autora Vladimír Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Novotný
Výběr knih vydavatele Cherm

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cherm
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.