Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
622 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
570 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktická publikace věnovaná trvale závažnému tématu v moderní medicíně – podávání léků těhotným a kojícím ženám. Obecné doporučení minimalizovat podávání léků v těhotenství či při kojení je v praxi jen těžko splnitelné, i těhotné ženy mohou onemocnět a navíc léčbu chronických nemocí obvykle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tabulky léčiv v těhotenství a při kojení je 579 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.