Tajemství motýlího ostrova - Dobrodružné luštění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 64 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství motýlího ostrova - Dobrodružné luštění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
64 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tajemství motýlího ostrova - Dobrodružné luštění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Tajemství motýlího ostrova - Dobrodružné luštění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Krátký popis
Expedice do pralesa! Ela a Lukáš pátrají po bájném motýlu a potřebují tvou pomoc! Tropická džungle je plná výzev – lušti šifry, objevuj nové druhy a staň se součástí dobrodružství! Pro malé objevitele od 7 let!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemství motýlího ostrova - Dobrodružné luštění je 62 Kč

Výběr knih autora Tereza Šajnerová

Zobrazit všechny knihy autora Tereza Šajnerová
Výběr knih vydavatele PIEROT s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PIEROT s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.