Tajomstvá zámku Ashmore (slovensky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajomstvá zámku Ashmore (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tajomstvá zámku Ashmore (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajomstvá zámku Ashmore (slovensky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Není skladem

Tajomstvá zámku Ashmore (slovensky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajomstvá zámku Ashmore (slovensky) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ten deň v roku 1901 bol na poľovačku ako stvorený. Tragická nehoda počas lovu však pripraví o život grófa Staintona a obyvateľom zámku Ashmore spôsobí krušné chvíle. Zámok získa nového majiteľa, ktorým je grófov najstarší syn Giles. Ten z vyhliadky na dedičstvo nie je veľmi nadšený. Musí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajomstvá zámku Ashmore (slovensky) je 376 Kč

Výběr knih autora Cynthia Harrod-Eagles

Zobrazit všechny knihy autora Cynthia Harrod-Eagles
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.