Tak mnoho, tak . Fotografie z let, kdy se tak mnoho muselo a tak málo smělo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 437 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tak mnoho, tak . Fotografie z let, kdy se tak mnoho muselo a tak málo smělo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak mnoho, tak . Fotografie z let, kdy se tak mnoho muselo a tak málo smělo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak mnoho, tak . Fotografie z let, kdy se tak mnoho muselo a tak málo smělo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak mnoho, tak . Fotografie z let, kdy se tak mnoho muselo a tak málo smělo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
668 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mnohdy dosud nepublikované syrové fotografie Vladimíra Birguse ukazují život v československých městech, ale i v Moskvě, Varšavě, Tallinu, Rize, Sofii a dalších metropolích sovětských satelitů v 70. a 80. letech. S ironickým odstupem a výrazně subjektivním zobrazením ukazují tehdejší devastaci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tak mnoho, tak . Fotografie z let, kdy se tak mnoho muselo a tak málo smělo je 496 Kč

Výběr knih autora Vladimír Birgus

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Birgus
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.