Takový byl Karel Gott: Rok poté, Nejslavnější český zpěvák očima 45 přátel a kolegů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Takový byl Karel Gott: Rok poté, Nejslavnější český zpěvák očima 45 přátel a kolegů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Takový byl Karel Gott: Rok poté, Nejslavnější český zpěvák očima 45 přátel a kolegů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Takový byl Karel Gott: Rok poté, Nejslavnější český zpěvák očima 45 přátel a kolegů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Takový byl Karel Gott: Rok poté, Nejslavnější český zpěvák očima 45 přátel a kolegů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Takový byl Karel Gott: Rok poté Nejslavnější český zpěvák očima 45 přátel a kolegů Rok 2020 změnil Česko i celý svět k nepoznání… Karel Gott nezažil pandemii covidu-19, zavřená divadla, zrušená vystoupení, nošení roušek, sociální distanc… I v tom měl vlastně tento milovník života, přátel a své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Takový byl Karel Gott: Rok poté, Nejslavnější český zpěvák očima 45 přátel a kolegů je 298 Kč

Výběr knih autora Petr Macek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Macek
Výběr knih vydavatele CZECH NEWS CENTER

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZECH NEWS CENTER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.