Huldrych Zwingli, Karl Barth a odkaz původního reformačního radikalismu. Mezigenerační ekumenicko-teologický rozhovor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 83 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Huldrych Zwingli, Karl Barth a odkaz původního reformačního radikalismu. Mezigenerační ekumenicko-teologický rozhovor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
83 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Huldrych Zwingli, Karl Barth a odkaz původního reformačního radikalismu. Mezigenerační ekumenicko-teologický rozhovor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Huldrych Zwingli, Karl Barth a odkaz původního reformačního radikalismu. Mezigenerační ekumenicko-teologický rozhovor koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Huldrych Zwingli, Karl Barth a odkaz původního reformačního radikalismu. Mezigenerační ekumenicko-teologický rozhovor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mezigenerační ekumenicko-teologický rozhovor. Knižní kolokvium.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Huldrych Zwingli, Karl Barth a odkaz původního reformačního radikalismu. Mezigenerační ekumenicko-teologický rozhovor je 84 Kč

Výběr knih autora Petr Macek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Macek
Výběr knih vydavatele Kalich

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalich
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.