Tatíčku, vrať se k nám! 3 - Pomníky velké války na Litoměřicku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 525 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tatíčku, vrať se k nám! 3 - Pomníky velké války na Litoměřicku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
525 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatíčku, vrať se k nám! 3 - Pomníky velké války na Litoměřicku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatíčku, vrať se k nám! 3 - Pomníky velké války na Litoměřicku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatíčku, vrať se k nám! 3 - Pomníky velké války na Litoměřicku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
436 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl ediční řady o pomnících první světové války „Tatíčku, vrať se k nám!“ je věnován Litoměřicku. Rozsah práce a množství dosud zdokumentovaných pomníků zřetelně přibližuje význam tohoto fenoménu v meziválečném období. Podobně jako předchozí díly kniha v abecedním pořádku mapuje pomníky v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tatíčku, vrať se k nám! 3 - Pomníky velké války na Litoměřicku je 507 Kč

Výběr knih autorů Marta Pavlíková , Jiří Bureš

Zobrazit všechny knihy autora Marta Pavlíková, Jiří Bureš

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní památkový ústav Ústí nad Labem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.