Tatíčku, vrať se k nám! 4 - Pomníky velké války na Děčínsku a Ústecku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 468 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tatíčku, vrať se k nám! 4 - Pomníky velké války na Děčínsku a Ústecku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatíčku, vrať se k nám! 4 - Pomníky velké války na Děčínsku a Ústecku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
524 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatíčku, vrať se k nám! 4 - Pomníky velké války na Děčínsku a Ústecku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
525 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tatíčku, vrať se k nám! 4 - Pomníky velké války na Děčínsku a Ústecku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Čtvrtý díl ediční řady o pomnících první světové války „Tatíčku, vrať se k nám!“ je věnován Děčínsku a Ústecku, oblasti s dřívější převahou německy hovořícího obyvatelstva. Toto území bylo po roce 1945 výrazně postiženo likvidací nebo radikální adaptací pomníkové architektury, přesto nebyly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tatíčku, vrať se k nám! 4 - Pomníky velké války na Děčínsku a Ústecku je 511 Kč

Výběr knih autorů Jiří Pavlík , Marta Pavlíková

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pavlík, Marta Pavlíková

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní památkový ústav Ústí nad Labem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.