Teaching Primary English

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 087 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teaching Primary English koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 087 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Teaching Primary English koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 087 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Teaching Primary English koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
786 Kč
Není skladem

Krátký popis
Now in its second edition, Teaching Primary English is a bestselling, comprehensive, evidence-informed guide designed to support and inspire teaching and learning in the primary school. Written in a clear and accessible way, it draws on the very latest research and theory to describe and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teaching Primary English je 986 Kč

Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.