Technické materiály - Dřevo - část A

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Technické materiály - Dřevo - část A aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Praktické činnosti v 6. a 7.ročníku ZŠ a v nižších ročnících víceletých gymnázií - teoretická část Obsah: příroda naší vlasti les tvoří stromy - význam a charakteristika lesa strom - zdroj dřeva lesní hospodářství dřevo - důležitá surovina našeho hospodářství stavba dřeva vlastnosti dřeva vady,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele ALBRA

Zobrazit všechny knihy vydavatele ALBRA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.