Dějepis - 1. díl Nová doba - učebnice pro ZŠ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 107 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějepis - 1. díl Nová doba - učebnice pro ZŠ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Dějepis - 1. díl Nová doba - učebnice pro ZŠ - neuveden. První díl celkem čtyřdílné učebnice s názvem Nová doba navazuje na učebnici novověku a pokračuje s výkladem od 70. let 19. století až po konec první světové války, dělnickou revoluci v Rusku a vznik samostatné ČSR v roce 1918.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele ALBRA

Zobrazit všechny knihy vydavatele ALBRA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.