Technológia pre 2. ročník UO murár

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 597 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Technológia pre 2. ročník UO murár koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
597 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Technológia pre 2. ročník UO murár koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
613 Kč
Není skladem

Technológia pre 2. ročník UO murár koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
771 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnica nadväzuje na učivo technológie prvého ročníka, v ktorom žiaci získali základné poznatky zo stavebnej výroby. Táto učebnica poskytne žiakom vedomosti nielen o nových progresívnych stavebných technológiách, ale aj o starších technológiách, s ktorými sa v praxi stretnú najmä pri…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Technológia pre 2. ročník UO murár je 660 Kč

Výběr knih vydavatele Expol Pedagogika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Expol Pedagogika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.