Ted Bundy, vrah po mém boku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ted Bundy, vrah po mém boku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ted Bundy, vrah po mém boku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ted Bundy, vrah po mém boku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Není skladem

Ted Bundy, vrah po mém boku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ted Bundy, vrah po mém boku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ted Bundy, vrah po mém boku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ted Bundy, vrah po mém boku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kompletní portrét nejbrutálnějšího sériového vraha Ameriky. Kniha spisovatelky Ann Rule, Ted Bundy, vrah po mém boku, je naprosto jedinečná ve své ohromující intimitě a popírá stejně děsivě jako v době svého vzniku naši představu, že bychom přece samozřejmě poznali, kdyby mezi námi žilo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ted Bundy, vrah po mém boku je 401 Kč

Výběr knih autora Ann Rule

Zobrazit všechny knihy autora Ann Rule
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.