Temná harmonie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Temná harmonie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Temná harmonie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná harmonie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná harmonie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná harmonie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná harmonie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná harmonie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strhující závěr temné new adult fantasy o siréně callypso a záhadném handlíři... Siréna Callypso unikla jen o vlásek smrti a nyní jí v žilách koluje vílí krev, což je pro ni současně požehnáním i prokletím. Její pouto s Desmondem Flynnem – pro víly králem noci a pro smrtelníky Handlířem – je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Temná harmonie je 419 Kč

Výběr knih autora Laura Thalassa

Zobrazit všechny knihy autora Laura Thalassa
Výběr knih vydavatele Mystery Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mystery Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.